„Są tacy, którzy znajdują sobie wzory wśród filozofów, ale
wiadomo, że filozofią w każdym pokoleniu interesowała się tylko skromna grupa.
Przeciętny młody człowiek, przedstawiciel społeczeństwa masowego, nie będzie
szukał idoli wśród filozofów, ale wśród świetnych piłkarzy. Nie widzę w tym
żadnego zagrożenia. Nieszczęście byłoby wtedy, gdyby w ogóle nie umiał sobie
znaleźć wzoru. Ale jeżeli wzorem będzie dobry napastnik, porządny człowiek, to,
co w tym złego?”
Ryszard
Kapuściński
Szanowni Państwo!
Zarząd Miejskiego Klubu Sportowego
„Pilica” Przedbórz serdecznie zaprasza do finansowego wsparcia dzieci i
młodzieży oraz zespołów seniorów trenujących w naszym Klubie.
Piłka nożna to niewątpliwie
najpopularniejszy sport na świecie, z którym żaden inny nie może się równać.
Żadne wydarzenie sportowe, nawet Igrzyska Olimpijskie nie gromadzą przed
telewizorami na cały świecie takiej rzeszy kibiców, jak właśnie piłka nożna.
Piłka nożna dla niektórych kibiców to całe ich życie – wzloty i upadki, radości
i smutki oraz niezapomniana dawka adrenaliny. I nie dotyczy to tylko „piłki” na
najwyższym światowym poziomie. Takie emocje budzi również piłka w wydaniu
lokalnym.
Osobą, która jest nierozerwalnie
związana z początkiem życia sportowego w Przedborzu, a co za tym idzie
powstania MKS „Pilica” Przedbórz był Eugeniusz Stanikowski. W 1947 r., wraz z
Józefem Drelą założył w Przedborzu Amatorski Klub Sportowy „Ogniwo”. Oprócz
sekcji piłki nożnej, skupiał również sekcje koszyków, piłki ręcznej oraz
siatkówki. Niestety wskutek choroby Eugeniusza Stanikowskiego oraz
nieporozumień między działaczami pod koniec lat pięćdziesiątych działalność
klubowa zamarła. Próby odbudowy działalności klubowej zostały uwieńczone 21
marca 1971 r. Klub przyjął nazwę Międzyzakładowego Klubu Sportowego „Pilica”
Przedbórz. Nowo wybrany Zarząd opracował statut, który został zatwierdzony
przez prezydium WRN w Kielcach w dniu 17 września 1971 r. Tak więc rok 1971
notuję się, jak datę powstania Miejskiego Klubu Sportowego „Pilica” Przedbórz.
Obecna nazwa klubu, czyli MKS „Pilica” Przedbórz obowiązuje od 1995 r. Powstała
ona w wyniku przejęcia finansowania Klubu przez Urząd Miejski w Przedborzu od
zakładów pracy.
Aktualnie w „Pilicy” trenuje 5 drużyn:
dwie seniorskie i trzy młodzieżowe. Najmłodsi zawodnicy to chłopcy w wieku 10 –
12 lat, następnie są to roczniki ’94 oraz ‘96. W sumie w klubie trenuje ok.
setka zawodników, z czego większość to dzieci i młodzież.
Na
terenie powiatu jesteśmy największym podmiotem, który poprzez sport wychowuje i
uczy młodych ludzi oraz pozwala im poznać smak zwycięstwa, ale także, zgodnie z
zasadą fair play, uczy ich jak przyjąć porażkę z godnością prawdziwego
sportowca.
Dlaczego sponsoring?
Jedną z najbardziej popularnych form
promocji jest obecnie sponsoring sportowy. Dzieje się to między innymi z tego
powodu, iż sponsoring można wykorzystać do wzrostu świadomości marki i budowy
pozytywnych skojarzeń z mistrzostwem i jakością. Angażując się w ten właśnie
element strategii marketingowej, firmy zdobywają przede wszystkim zaufanie
klientów. Nakłady poniesione na sponsoring maja w efekcie przynieść większe
przywiązanie klientów do marki i usług sponsora, a także pozwolić na
zaistnienie danego brandu w świadomości potencjalnego klienta. Z badań, bowiem
wynika, iż firmy zaangażowane w sponsoring postrzegane są jako nowoczesne,
przyjazne i wywołują pozytywne skojarzenia.
Innym ważnym aspektem sponsoringu jest
jego spektakularność możliwość dotarcia do relatywnie dużego grona odbiorców.
Zdaniem szefów od marketingu firm, które wykorzystują go w swoich działaniach,
sponsoring sportowy jest, przy umiejętnym wykorzystaniu, tańszy od tradycyjnej
kampanii reklamowej, może działać dłużej i lepiej wpływa na wizerunek marki.
Wśród głównych argumentów
przemawiających za sponsoringiem sportowym wymienia się także szerokie
zainteresowanie opinii publicznej oraz możliwość wykorzystywania uczuć i
emocji. Często też firmy starają się wykorzystać fakt, że wielu konsumentów
uprawia sport. Do plusów tego typupromocji firmy zalicza się również to, iż w przeciwieństwie do reklamy,
sponsoring sportowy jest pozytywnie postrzegany i nie jest agresywny.
Dlaczego warto reklamować się
przezMiejski Klub Sportowy „Pilica”
Przedbórz? Jeśli chodzi o wybór sponsorowanej dziedziny to w przypadku sponsoringu
sportowego, ponad 70% firm wspiera piłkę nożną. Warto być, zatem tam, gdzie
znajduje się nasza konkurencja, szczególnie, że dyscyplina sportu jaką jest
piłka nożna, ma do zaoferowania wiele możliwości, między innymi:
- reklama w
wielu miejscach województwa łódzkiego w związku z grą drużyny MKS „Pilica”
Przedbórz w rozgrywkach o mistrzostwo IV ligi;
-dotarcie
do szerokiego grona publiczności;
-obecność w
prasie (Przegląd Sportowy, Dziennik Łódzki, Gazeta Radomszczańska);
-możliwość
promocji wśród widzów obecnych na stadionie;
-niewymuszona
oglądalność i brak „nachalności” w porównaniu z tradycyjną reklamą;
-naturalny
public relations i kreowanie pozytywnego wizerunku marki;
-skojarzenie
firmy, usługi lub produktu z takimi cechami sportu jak: zwycięstwo, zdrowa
rywalizacja, witalność, dynamika, energia, szybkość, młodość, elastyczność;
-wzbudzanie
silnych emocji, które ułatwiają zapamiętanie marki sponsora.
OFERTA WSPÓŁPRACY Z MIEJSKIM KLUBEM SPORTOWYM „PILICA”
PRZEDBÓRZ
Pakiet główny:
-Tytuł
Sponsora Głównego
-Prawo do
wykorzystania nazwy i znaku Klubu
-Reklama na
wybranym przez sponsora elemencie stroju piłkarskiego
-Umieszczenie
5 tablic reklamowych wokół murawy
-Możliwość
umieszczenie reklamy na elewacji budynku
-Umieszczenie
logo Sponsora na materiałach drukowanych przez Klub
-Reklama
słowna spikera podczas meczu
-Przekazanie
Sponsorowi karnetów na trybunę VIP
-Umieszczenie
logo Sponsora na stronie głównej witryny internetowej klubu
-Wybór
gracza meczu pod egidą Sponsora
-Możliwość
wspierania konkretnego zawodnika Klubu
Pakiet podstawowy:
-Tytuł
Sponsora
-Prawo do
wykorzystania nazwy i znaku Klubu
-Reklama na
jednym z elementów stroju piłkarskiego
-Umieszczenie
3 tablic reklamowych wokół murawy
-Umieszczenie
logo Sponsora na materiałach drukowanych przez Klub
-Reklama
słowna spikera podczas meczu
-Umieszczenie
logo Sponsora na stronie głównej witryny internetowej klubu
Firma
wspierająca- Klub 100 – Firmy wspierające MKS „Pilica” Przedbórz
systematycznymi, comiesięcznymi wpłatami 100 zł.
Sponsoring
techniczny – współpraca w zakresie pozafinansowym np.: transport
samochodowy, zakupy rzeczowe dla MKS „Pilica” Przedbórz, zakup sprzętu
sportowego (stroje, piłki, dresy itp.), zakup odzywek lub napojów chłodzących
itp.
-umowy
indywidualnie negocjowane w zależności od skali i zakresu pomocy.
Fundusz
stypendialny celowy – w ten sposób można pomagać konkretnemu zawodnikowi
trenującemu w MKS „Pilica” Przedbórz
Sponsor meczu (abonament na jeden mecz piłkarski)
Pakiet do
negocjacji. Adresowany jest do firm, które są zainteresowane promocją swojej
firmy na konkretnym meczu ligowym. W ramach oferty przewidziany jest szereg
działań promocyjnych, konkursowych oraz sportowo-rekreacyjnych, umożliwiający
dotarcie do widzów uczestniczących w widowisku sportowym.
Na
boisku najważniejsza jest skuteczność. Podobnie jest w działaniach biznesowych.
Pragniemy, aby nasza współpraca miała formę partnerstwa, które przynosić będzie
obydwu stronom optymalne korzyści.
Jesteśmy
otwarci na wszelkiego typu propozycje dodatkowych działań z Państwa strony.
Wierzymy w efektywność „rozmowy” jako formy dochodzenia do najlepszych
rozwiązań.
Buttony
Reklama
Zegar
Najbliższe spotkanie
W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.